Måndag 20/9

Hejhejhejhej det var inte igår haha:P

Sitter i Green Room nu och facebookar litegranna

Skolan rullar på heltokej,drygt å gå upp på mornarna bara-.- Och Maritza går också bra just nu håller på och planerar lite tävlingar snart med:P Idag blir det nog uteritt påmin lilla prinsessa:)<3

I helgen började jag jobba igenockså,och det var rättlugnt så kom hem ganska tidigt båda dagarna, men i söndags när jag skulle inder tråden i en hage halkade jag omkull i lerpöl:O fatta klantig jag är!-.- hela jag blev typ bruun haha.

Vart krogen båda dagarna ocksåmen vart bara där ett litet tag för skulle ju jobba somsagt

Aja knaas inlägg det blev men men spela roll nu får ni lite bilder istället:P


In the scool:)


Hannah bejbi och jag:)<3


Kroogen med klassen:D


Min älskling<3

Blev taggad på en bild på Facebook igår från typ sjuan haha


Lite skillnad eller? :P

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0