Zolo Vera

Igår åkte Jennie och Frida och hämtade hem Zolo Vera, hon är ett sto född 2005 e, orlando ue, Cortez, ganska liten är hon ca, 163 cm men Jennie ska ha henne på foder nu och det ska bli roligt att se hur hon utvecklas för jag själv tror hon kommer bli jätte fin:)

Sen igår var det ju clinic för Maria Gretzer ute på Akka och jag tycker inte clinicen blev nå bra men kollade ju bara andra gruppen också men jag skämdes typ över den faktiskt, kunde ha blivit så mycket bättre och man märkte hur irreterad Maria blev också, men Maria själv är hur grym som hellst:D

Nu sitter jag i skolan och ska fixa lite grejer, dom andra har Matteprov vilket jag inte alls är avundsjuk över:P

Men vi hörs senare:)



Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0