Valborg

Igår var det ju valborg och jag åkte ner på stan och mötte Sophie och Becce vid halv tio, vi gick till ån där redan några hade samlats, vi hade en hyffsat bra plats:) Galet mycket poliser, alltså de checkade ju typ allas väskor och hällde ut hur mycket sprit som hellst skulle jag tro:P Vi satt vid ån några timmar och kollade forsränningen, jag och Becce var ute på lång jakt efter en ÄKTA Hello Kitty balong och tillslut hittade vi ett ställe där det fanns en kvar(a) Sen hade vi picknick i Wasa parken och sen en snabbis och till Ekonomikum parken där det spelades massa musik:) Efter det drog jag och Becce till Eke och fixade snabbt till hästarna för att sen dra med bussen mot Öregrund där redan Julle och Sophie var:) Hemma hos Sophie var det redan fullt drag så det höll på några timmar, senare på kvällen drog vi till "centrum" och satte oss på en krog/resturang och pratade och drack, dock tog jag det riktigt lugnt hela dagen, drack några cider och smakade lite drinkar(a) *stolt* Blev ganska tidig hemgång för mig och Julle för hon hade jätte ont i huvudet. Men rolig dag i alla fall:D

Nu ska jag strax till stallet men vi hörs nog senare:) bilder ska också komma upp här snart tror jag:)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Alma

Fin blogg!

Vad är det för ras på din häst? :)

2010-05-01 @ 14:51:25
URL: http://almaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0