Torsdag:)

Hejsan alla söta
Kom nyss hem från jobbet, gick jätte fort idag så tog 11 bussen hem, men fattade inte varför jag promt skulle jobba eftersom dem redan var tre stycken där:O men men det var ju lite att göra i alla fall:)
Nytt föl hade kommit inatt också, gullig liten hingst tror jag att det var:P

Igår så hade vi ridning på Akka och jag hade Omega:) vi hade caprillitävling typ markarbete/hopp med stilbedömning:) och jag vann:D fick en 9 på  5 och 1/2an duktiga oss:) fick en rosett och en bok.

Sen på eftermiddagen åkte jag och red Maritza, red till Jälla och hoppade lite, gick jätte bra, bästa lilla ponnyn<3

På kvällen blev det utgång, jag och Emme blev ensamma att gå till VIP för de andra gick till Kalas istället men men vi klarade oss bra ändå:P

Nu ska jag gå och göra nått vettigt, haha:P



Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0