Torsdag:)

God morgon alla läsare:P

Idag vaknade jag klockan 5 av mig själv och var jätte pigg och gick upp då och käka isbitar:O men edå helt galet men nu börjar jag redan bli trött igen så kanske inte är världens piggaste i skolan idag-.- Igår var jag och klippte mig och nu har jag inget hår kvar typ:O alltså det kommer bilder så får ni se hur kort det är, jag sa ta inte mycket på längden men nu har jag bara till axlarna typ:( jag som just började få långt, och när jag kom hem från stallet färgade jag håret också, samma färg som innan så nu har jag ingen utväxt i alla fall:P

Men så fort min lillebror kan gå upp ur sängen ska han få knäppa kort som jag slänger in här snart:)


Buhu, här hade jag långt hår..

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0