Torsdag:)

Hej hej
Idag blev det inget studiebesök på bondgården för min del, försov mig:/ så kan det gå när man är ute och partar dagen innan:P
Igår var det ju student skiva för våra Real treor som går ut:P  skoj var det middagen bestod av Hollywood buffé och sen var det lite lekar och filmvisningen som dem gjort, lärarspex, och massa annat, jag typ dog av skratt:O hehe alla var ju utklädda i temat "så kommer du aldrig få se mig igen" vårat lilla gäng var Hippies, hehe bilder kommer;) Vid nio var det eftersläpp och alla andra kom, rolig kväll som slutade på max och sen hem, fick åka med i fylletaxin med Hanna som chafför, och några tioll som ville ha skjuts:P Idag har jag skrivit lite rester och solat lite också, skönt med sol:D

Maritza är mycket bättre nu elelr var det igår i alla fall så hoppas det blir helt bra snart, vill att min älskling ska vara friskt ju<3

Idag har jag möte i skolan också:/ wish me luck?


Förvirrad..

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0