Test:)

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Blond
Hur lång var du – 165
Vem var du kär i - det du:P
Hade du nån pojk-/flickvän – nej inte nått seriöst
Vad brukade du göra på fritiden – var i stallet och träffade kompisar, festa:P
Vilka umgicks du med – ¨dem i skolan och i stllet och massa andra:)
Var allt bättre då – vet inte riktigt
Skulle du vilja gå tillbaks dit – jaa typ
Har du förändrats – Mycket..

Nu:
Vad har du för hårfärg – Brunt
Hur lång är du? – 166 cm
Vem är du kär i – ingen
Har du nån pojk-,/flickvän - nope
Vad brukar du göra på fritiden – som förra året typ:)
Vilka umgås du med – samma människor och några till:P
Hur ser du ut? – se bild där nere:P

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – haha nej då
Ljugit för en bra vän – jo..
Svikit någon – hoppas inte

Vem:
Skrev du senast till på msn – Linnea tror jag:P
Kramade du senast – hmh har glömt, någon på Akka idag:P
Sov du hos senast – Hemma
Vill du vara just nu - Full
Ringde dig senast – Syster<3

Vad:
Drack du senast – Cola
Köpte du senast – Cola:P
Gjorde du igår – skola och stallet:)
Ska du göra imorn – Ha friluftsdag i Fjällnora:S
Vill du göra just nu – Åka till stallet:)
Åt du senast – Mackor:P
Är närmast dig som är rosa – min klocka:P

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – nej tror jag inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta – nja inte vad jag minns i alla fall

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Om jag har..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Tyvärr..
Jag har smugit ut utan lov - Haha ja.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – kan ha hänt:(
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Jo
Jag har fuskat i ett spel – jaa:O
Jag har struntat i ett prov – skojar inte

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – nope
Jag har druckit alkohol – jaa
Jag har tagit medecier mot drepression – nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – typ:P
Jag har vaknat gråtande – Av en mardröm ja..
Jag har somnat gråtande – mm:(



Puss.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0