Söndag:)

Hej hej
Sitter och kollar på Gossip girl, sjukt bra program(y) Idag har jag mestadels varit i stallet, först hos Maria och red med Jennie som red Tempan och jag red Vera, innan vi red iväg stod vi och lyssnade på musik jätte länge för att den bästa låten skulle komma (Oskar Linnroos) så vi borstade jätte länge, sen red vi iväg, red på grusvägarna och galopperade, mysigt, Det gick i alla fall bra:) Sen skulle Jennie hoppa Bosse också så då åkte jag till Eke och fixade och sen kom hon dit också så åkte vi tillsammans hem men först stannade vi och köpte morsdag present och tårta:)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt men kommer väll på något:P


Vera sötsak:P

Puss.


Kommentarer
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte denna skruvade och sjuka blogg som avslöjar och visar

den nakna sanningen. Missa inte den bloggen som är på väg till toppen :) Använd gärna

mina inlägg och följ mig gärna på bloglovin : www.DjIzor.se

2010-06-04 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0