Söndag:)

Hej hej
Här var det dålig update igen, busiga jag(a) ska bli bättre på det:)
Senaste dagarna har som vanligt  varit skola, stallet och jobb typ, jobbade sista dagen på Seglinge tills hösten igår, det gick bra och i förrgår red jag Vera igen, har ju inte ridit på typ en vecka innan:O det var roligt, hoppas att Maritza blir helt bra snart så att vi kan börja rida henne igen ju<3

Igår efter stallet och det åkte jag till Emme och mötte henne, Becce och Linnea där så åkte vi till lutis och handlade lite sen cyklade vi till Ekonomikumparken och hade picknick i solen, mysigt:) Sen letade jag och Becce efter fest och det slutade med att vi skulle till andré för han var ensam hemma och skulle bjuda dit några, så så blev det, men vi skulle tagit tåget men skillade som vi är så hamnade vi på fel sida av spåren och ser vårat tåg åka iväg-.- då fick vi vänta i över en timme på en buss som gick så då hade vi ett eget party sålänge och satt i busskuren och sjöng så vackert:P
Kvällen blev lugn men trevlig, blev kvar där också och åkte hem imorse, vi satt och kollade film och satt och pratade, lite dans blev det också:P

Aja idag var det inte lika varmt och skönt ute om man säger så-.-

Här kommer några bilder på oss som Hippies från studentskivan:)









Och en bild på Jennie och Sanna från skivan, checka deras snygga band:P



Puss.


Kommentarer
Postat av: sophie

haha älskar våran bild! :P

2010-05-23 @ 21:36:32
URL: http://sophieeng.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0