Lördag:)

Hej alla bloggläsare:P
Kom nyss hem från stallet och sitter och käkar:) Åkte först till Maria för Jennie skulle rida Vera och då kollade jag på och knäppte kort, jag lägger upp bilderna när jag är i skolan, funkar inte hemma-.- Men det gcik i alla fall jätte bra och dem var så fina så:)
Sen till Eke och där tog all ork slut, sov ju typ inget i natt och cyklade i motvind hela vägen, men fixade allt(i slowmotion takt typ) och borstade älsklingsponnyn<3 Sen åkte jag hem och nu känner jag att jag är väldigt nära att sjukförklara mig själv, fryser hela tiden, ont i huvudet och har typ feber nu:( inte kul inte-.- Vicky messa och fråga om jag skulle med på fest ikväll men fick tyvär avsäga mig det för mitt eget bästa liksom, skulle vart roligt men jag behöver sova faktiskt:P

Hittade några fler vimmelbilder sen igår:P Jag tror jag vet två stycken som bodde framför kamerorna igår;)





Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0