Lördag morgon:)

God morgon
Becce åkte precis härifrån för både hon och jag ska iväg så det blev tidigt, somnade runt fyra inatt så är lite seg i huvet om man säger så:P Igår i alla fall åkte jag ner på stan och mötte Becce, vi visste inte riktigt då vad vi skulle göra så satte oss vid ån, sen skulle Sophie komma in också så vi väntade på henne på Max, men sen ringer Jessica och Natta som vi träffade på Emmes fest och dem hade hittat en fest i Salabacke så vi åkte med dem dit och Sophie åkte till en annan kompis:) Festen var rätt lugn satt mest och drack och pratade men trevligt i alla fall:) sen åkte dem flesta inkl jag och Becce ner på stan igen och gick till Picture, en krog som jag inte hade en aning om att den fanns ens:P haha men där var det jätte trevligt och vi satt där och pratade rätt länge, så länge att vi missat sista nattbussen hem..typiskt mig alltså:P haha men en av killarna betalade taxin hem i utbyte mot bio med Becce haha så Deal på det alltså:P haha och taxichafförn var också lite udda om man säger så han satt och skrattade och om man frågade varför så ba, "tjejer alltså dem är underbara" haha jaja hem kom vi i alla fall:P




Haha ja men visst alltså:P


Lite normal i alla fall:P


Dans på bryggan:P


Party party:P


Leka modell.. :P


Becce ramlar, haha:P


Inne på Max:)

Inga bilder är tagna på festen utan bara nä vi är på Picture men dock inte på alla som var med:P


Becce och Johan:)


Becce, Johan och Tim:)


Påväg hem från taxin:)


Becce på väg från taxin:)

Nu ska jag åka till stallet och sen ska jag jobba på ponnyridning i sex timmar:O precis vad jag är sugen på just nu..

Puss.








Kommentarer
Postat av: Becce

Haha ja de blev en kul kväll :D

2010-05-30 @ 13:14:06
URL: http://becces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0