Kalas:)

Det blev party igår i alla fall:) Jag och Sophie åkte till Kalas och jag hade jätte roligt, dansade så att man knappt kan stå sen, och sen var R.I.O där och spelade och det var också as nice(y) Åkte hem med bussen som gick 02,35 så var hemma runt tre men kom inte i säng före 4 och skulle upp innan sju-.- Men det gick och idag jobbade jag men slutade 12 så det var skönt i alla fall:) somnade både på dit och hemresan på bussen:P Snart ska jag till stallet men skriver mer när jag kommer hem:)


R.I.O - Shine on
asskön sommar låt han spelade:)




Här har ni en bild på våran partpolare R.I.O också:P (som jag för övrigt inte fattade vad han sa) men han ville ha med oss på bild i alla fall:P haha.

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0