Hemma nu:)

Hejsan alla söta läsare:P
Skolan idag var helt okej, två föreläsningar innan lunch.. snark.. efter lunch hade inte jag någonting så jag gick igenom lite grejer som jag ska göra tillsammans med lärarna och sen la jag ut sjukt mycket bilder på facebook från Becces kamera:O haha och taggade alla gjorde jag också:P hehe sen vid tre så drog jag och gick i lite affärer, letar efter en snygg byxdress, någon som vet vart man kan köpa en snygg? provade i alla fall en på Gina som var rätt fin, hm får fundera lite till på den tror jag:P Köpte i alla fall ett gulligt linne där också, kan ju inte låta bli-.-


Gina Tricot - 129:-

Här får ni bilder på mitt sjukt korta hår också och dessutom på dagens outfit:P








Ser ni hur kort hår jag har nu?:O

Nu blir det stallet, hörs sen:)

Puss.



Kommentarer
Postat av: Becce

Åh du köpte den :) den va ju för söt!

2010-05-27 @ 17:48:06
URL: http://becces.blogg.se/
Postat av: jennifer

har du klippt av ditt underbara hår?? :O

2010-05-27 @ 20:50:41
URL: http://mylittlepony.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0