Fredag:)

Hejsan alla sötnosar:P

Sitter och käkar frulle och ska snrt börja sminka/fixa håret, så skönt med sovmorgon, kunde ligga i sängen och dra mig tills jag känner för att gå upp, tog en duch och sen hamnade jag här:P

Igår var det friluftsdag i Fjällnora som äventyrs ettorna ordnat och jag tycker det blev en lyckad dag, bra jobbat:) älskar att vara ute i naturen och röra på mig:) Vi lekte massa lekar och fick göra eld och på lunchen badade jag eller nej inte badade men gick i vattnet upp till knäna i alla fall:P men hade badat om någon mer var på;)
Sen innan vi gick mot bussen så spelade vi fotboll, och jag tycker det är jätte roligt men jag är typ jätte rädd för bollar men vi hade en mjuk boll så det var okej:P Och vet ni? när jag var mindre spelade jag faktiskt fotboll, ganska länge till och med, men slutade för hästar är så mycket roligare:) <3

Red Maritza igår också, red tillsammans med Saga och Fanny, först skrittade vi ut sen hoppade vi lite små hinder på ridbanan och sen red vi ut i skogen:) Maritza kändes fin<3




Jätte varmt verkligen..

Snodde bilderna av Becce, becces.blogg.se 

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0