Filmkväll:)

Inte mycket uppdatering idag men har inte haft tid, Becce sov ju här men åkte tidigt och då drog jag till stallet och fixade allt och sen till 4h och lastade hästarna och åkte först till et ställe och hade ponnyridning några timmar och sen till nästa för att gå några timmar till, haha lång dag alltså, helt slut efetrsom det inte blev mycket sömn inatt heller-.- men sen när jag kom hem från 4h så drog jag nästan direkt vidare mot Emme och mötte Becce på vägen och då hade vi tre film kväll och pratade och käka massa godis:P

Nu måste jag nog sova om jag ska bli människa igen:P haha

Här kommer några bilder som jag tog från Emmes blogg sen när vi gick på stan häromdagen:)


Jag och Linnea i våra snygga brills:P


Jag och Becceplutt<3

Puss.


Kommentarer
Postat av: Becce

Så söta bilder :)

2010-05-30 @ 13:11:57
URL: http://becces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0