Snö:(

Alltså nu får det gärna räcka med snö för min del-.- Det är snöstorm ute och ska snart till stallet, har jobbat på förmiddagen men hade tur idag så Johanna som har häst där bor i stan skulle ut imorse så jag kunde åka med henne både dit och hem idag:D asskönt att slippa bussarna och det:P Idag tror jag att vi skulle ta Calle till ridhuset också så han får kolla in det också kanske hänga lite på honom också om han är lugn:P Sen ska jag rida min bebis också, skulle behöva hoppa men får se om jag lyckas tjata med mig Jennie dir, Jag hoppar aldrig själv antingen hoppar jag för tränare eller så får jag hjälp av Jennie, Maritza är så pass känslig och får lätt dåligt självförtroende i hoppningen så jag vill inte att det blir fel, visst ibland hoppar jg sockerbits hinder men inte mer:)

Kan skriva mer när jag kommer hem från stallet:)

De här ridbyxorna vill jag ha, assnygga ju:O men dyra-.-

Vad tycker ni, ska jag slå till och köpa dem?:P





Finns i massa fler färger men de här är jag mest sugen på;)

Puss.




Kommentarer
Postat av: Louise

Dem var ju suuuper snygga, vad kostar dem och vart hittade du dem :)?



Du får gärna skriva på bloggen om du har några tips om hur man ska få upp sitt självförtroende, och hur man ska göra för att komma upp i dem högra höjderna i hoppning om man har dåligt självförtroende, och är lite feg! Har du några tips :)? Hur brukar du tänka? eller Kan du hoppa 1.30 utan att tveka :)

Skulle vara intressant.. :)



Kraam

2010-03-21 @ 15:25:33
URL: http://tsclouise.blogg.se/cicornia
Postat av: maja

vart hittade du dom där? :)

2010-04-06 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0