Lördag:)

Hej hopp
Har just käkat middag och ska snart få godis(a)

Igår efter gympan följde gick jag och Sophie med Becce till hennes mormor först och sen åkte vi till Eke och fixade till Maritza och tog in hästarna och sen vidare igen mot Öregrund där Sophie bor, vi kom dit runt halv sju om jag minns rätt? Då åt vi mat med hennes familj:) Sen började vi fixa oss och åkte sen på fest hos Sophies kompis, roligt tycker jag, jag och Becce dansade för fullt i alla fall:P Åkte därifrån vid tjugo över tolv men kom ändå inte till stan före två och fick vänta länge på min buss så var hemma runt tre halv fyra men var helpigg när jag kom hem så gick och la mig halv fem ungefär och skulle upp innan sju för att jobba-.- trötter idag kan man nog säga:P

Idag har Callege(Calle) kommit idag också, det är Lillan som vi hade förut hennes föl som nu blir fyra iår och ska ridas in, tror vi ska ha honom två månader eller något sånt och utbilda:) roligt roligt:P Åkte ut dit efter jobbet och borstade och gick en lite promenad med en mycket spänd liten ponny(a) Bilder kommer på honom snart, knäppte några idag,

Sen knäppte jag lite bilder på Temptation(Tempan) också som ni ska få:P Henne ska Jennie ha en månad för att Becca är utomlands,

Efter att jag varit hos Maria åkte jag till Eke och red ut en sväng barbacka på pluttan<3 mysigt

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, skulle behöva sova tidigt och ta igen några timmar men vio får se hur det blir med det:P Jobb imorgon också-.-

Hörs senare eller imorgon:)


Jag slår klackarna i taket:P

Puss.




Kommentarer
Postat av: Louise

Neeej, vad kuul med Calle....

Hoppas att allt kommer gå bra :D



Du måste berätta om hur allt går med honom sen :D



Kram Louise och Lillan :)

2010-03-21 @ 15:21:59
URL: http://tsclouise.blogg.se/cicornia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0