Hörrni i´m back:D

Ja som rubriken säger så är jag tillbaka här på bloggen ska försöka igen:P Men då får ni hjälpa mig att stanna genom att kommentera massa:D

Kom hem från skolan nyss, gick hem tidigare för jag har insläpp i stallet snart, ska rida Maritza och Pegge idag är det tänkt, hoppning på schemat idag också:) Uppdaterar ikväll när jag kommer hem men så länge får ni svara på frågan,

Vad vill ni läsa om här på bloggen? ge förslag så är det mycket roligare att uppdatera:)



Puss så länge;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Det var PÅ TIDEN att du kom tillbaka ;)



Vi vill läsa, se bilder och filmer på dig och Maritza ;D!



Kraaaam :)

2010-03-18 @ 18:58:10
URL: http://tsclouise.blogg.se/cicornia
Postat av: Emme

Om din vardag, massa mode förståss och mer bilder på Maritzis:)

2010-03-18 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0