Hejsan hoppsan:P

Ska snart åka till stallet och rida min plupp<3 men träningen var inställd idag och det sög stenhårt:( var astaggad på att träna ju. Men men förhoppningsvis nästa vecka:)

Idag var det en lugn dag i skolan, först start på projektet imorse och det var en film som våra lärare har spelat in och skojar inte vad rolig den var jag typ dog av skratt:D Sen hade vi projekt tid ett tag och sen lunch, inte god mat idag så jag fick leva på mackor, min mat luktade typ kattmat:O haha sen efter lunch gick vi till nått keramik ställe och gjorde våra framtidsdjur i lera och när vi var färdiga hae vi en tävling vem som gjorde en som var mest lik Mehran(våran mentor) haha bilder kommer på det:P När vi kom tillbaka hade vi matte men jag och Johanna typ strejka och hade lektion med ettorna istället;) Lugn dag:)

Men nu ska jag dra vi hörs ikväll:)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0