Fredag:)

Kom nyss hem från skolan, skippade idrotten idag och satt kvar och gjorde rester, jag är typ mega förkyld och har fått en blandning av mansröst/målbrottet :/ jaja hoppas man blir frisk snart i alla fall:) Åkte till skolan i vanlig tid idag men började inte förens efter lunch egentligen, och tanken var att jag skulle jobba massa men det finns för roliga månniskor i våran skola som man kan prata med istället typ Linnea Stina och Emme känn er träffade:P Sen vid lunchen åt jag typ inget idag heller, har ingen aptit alls åt en halv macka och sen efter rasten hade vi mentorstid där vi pratade mycket om praktiken och så och nu vet vi att vi inte får åka och festa från våra praktikplatser om vi är under 18år och om vi inte frågar våra föräldrar, typiskt-.- haha.

Snart åker jag till stallet, har insläpp idag och sen ska jag rida min ponnyälskling<3 :D

Hörs senare,

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0