Tävling med Pegge och Gucci

Tävlingsresultat

Gucci 70cm
Hon kändes ganska fin här, hade lite problem att få ihop henne i vissa svängar men det flöt på endå, har ju inte ridit henne mycket alls, kanske två-tre gånger innan och bara hoppat henne en gång innan så är ändå jätte nöjd
dubbelnolla var vi i alla fall:)

Gucci 80cm
Här kändes det mycket bättre, mer flyt och kunde satsa lite mer i omhoppningen:)
dubbelnolla och en 2a plats:)

Pegge 80cm
Hade verkligen en jätte bra runda, hade flyt och vi var ett team genom banan, vi känner ju varandra utan och innan så vi satsa i omhoppningen:P
dubbelnolla och vinst:D

Pegge 90cm
Här kände jag direkt när jag satt upp atthan var jätte trött på banan så kracha vi typ på ettan så fick hoppa om det och sen hoppade jag kanske fem hinder men jag valde att utgå för hans skull, vill inte att han ska få dåligt självförtreoende för att han är trött, så när han hoppade bra på några hinder så gick jag ut:)

Men rolig tävling i alla fall:)

här kommer filmer från båda hästarna men bara 80 rundorna, alltså vinst och andraplats:)



Pegge och jag:)


Gucci och jag:)


Pegge och jag första hindret, varför hoppa lågt när man kan hoppa högt?:P


Pegge och jag


Pegge och jag


söt Pegge:P


Pegge och jag:)


Gucci och jag omhoppning:P


Gucci och jag:P


Gucci och jag:)

Fler bilder kommer nog:)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det såg asbra ut, du är så jäkla bra på pegge :O :D Och på gucci med för den delen :P

Men massa grattis! :D

2010-06-13 @ 18:59:21
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0