Söndag:)

Hej hej
Har kommit hem nu och sitter och äter paj:P bra frukost verkligen.. Igår i alla fall var det fest hos Pelle i Österbybruk så jag mötte upp Becce och Emme innan och dem andra var redan på stationen sååkte vi dit, tog över en timme men vi roade oss med att sjunga:P Men jag hade inte käkat nått på hela dagen typ kom jag på när jag redan börjat dricka så då är man ju ännu mer lättpåverkad av alkoholen:P När vi kom fram så blev vi hämtade med bil så vi slapp gå typ tre km hem till honom från bussen:) Jag tycker kvälen blev jätte rolig, några minnesluckor har jag bara men det står jag ut med:P men jag står inte ut med hur mina ben ser ut alltså:O helt blåslagna typ, blåmärken på hela, inte okej alltså, haha:P Jag borde gå och sova nu men ska försöka åka till stallet först så har jag det gjort, för jag har nämligen inte gått och lagt mig än, haha eller vi la oss men inga har typ sovit förutom Pelle:P haha:)

Hörs senare:)



Puss.


Kommentarer
Postat av: becce

Hehe så går det när man ramlar, benen blir så fina så :P

2010-06-06 @ 11:34:02
URL: http://becces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0