Pegge:)

Alla som ser när jag rider Pegge tycker det är helt otroligt hur han ändrar sig när olika rider honom för idag när jag skulle rida fram Gucci så fick Agge(ägaren) rida lite på Pegge och då är han jätte lugn och lunkar på som en gammal skruttis, men det är ju så Agge vill att han ska vara och sen när jag hoppar upp så blir han helt annan, taktar och studsar och vill bara springa och busa, och framför allt hoppa:) Men Agge säger alltid att hon säger åt Pegge att spara allt bus tills jag rider honom och det känns nästan så, så dem som var på Plenninge idag kommenterade att dem verkligen såg skillnaden när vi red:) lite roligt faktiskt:)

Fler bilder på Pegge:)






Gucci-ägaren Cissi , Mirre-Sofia och jag och Pegge:)


Stackars lillplutten, här är när vi kraschade i första hindret i 90, men sen gick det ju bra men han blir ju så osäker när sånt här händer:/


Här är några bilder från deras Betessläpp också:) På Pegge:)


Pegge leker hingst, fin är han i alla fall:P


Gullen då:)

Puss.



Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi han är så jäkla fin :)<3

2010-06-14 @ 11:55:11
URL: http://laow.blogg.se/
Postat av: Emme

Han är så gullig, du rider honom jättebra!

2010-06-14 @ 19:08:51
URL: http://missemli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0