nu vart det kväller

Hejsan hoppsan

Har just ätit och duchat och ska snart bänka mig vid tvn eller varför inte vara smart och gå och lägga mig så man orkar komma upp imrogon när jag börjar sommarjobba på Upk kl 7:O men förhoppningsvis kommer jag i tid i alla fall:)

Efter tävlingen åkte jag till Eke och fixade allt och skrittade ut på Maritza som var mer än pigg idag:P hehe dessutom red vi iväg när det spöregnade men jag och Maritza är tuffingar och klarar av lite vatten:P Maritza tyckte att ganska mycket under turen var läskigt och skuttade lite hit och dit men hon är bäst ändå min älskade ponny<3


Min fina älskade ponny<3

Puss.








Kommentarer
Postat av: Louise

Finisar :)



Lillan har ett sånt hjärttäcke fast i fleece :D



Och du, bildbomber älskar vi ;)

2010-06-15 @ 18:02:51
URL: http://tsclouise.blogg.se/cicornia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0