Midsommarafton och Midsommardagen:)

Hej det var inte igår:O
Jag måste skärpa mig med bloggningen, jag gillar ju att blogga, är bara det att jag inte haft tid.
I helgen var det Midsommar och på Midsommarafton var jag i Öregrund och firade men massa sköna människor och vädret var underbart, det enda som var dåligt var bussresan hem, ni kan läsa om det i tidningen också men jag skriver här med:P När vi kom till busshållplatsen i Öregrund vid halv tre så var det fullsmockat med folk och först kom det bara en buss och alla blev typ galna och knuffades och tjaffsade men sen kom två extrabussar men fortfarande alldeles för lite för alla människor men vi kom in tillsist men man behövde inte ens hålla i sig i bussen för alla människor stod så tätt att man hölls uppe och i lantisbussarna får man egentligen inte ens stå upp eftersom dem kör fort, så olagligt var det ju, men sen var det en som redan i kön började tjaffsa och började mucka mot mig också och skrek typ j*vla svenne j*vel och massa grejer och knuffades och höll på när jag blev arg tillbaka men sen på bussen hamnade han längre bak som tur var. Men där började han bråka med några och dem började bråka och slåss och han slog en glasflaska i huvudet på en annan så att han höll på att förblöda och då var bussen tvungen och stanna för att vänta på ambulans men först när dörrarna öppnades så sprang killen och hämtade en järnpinne med en stor spets på och började hugga i bussen och det blir helt panik och alla skrek när massa rutor kraschades och det flög typ glas överallt och massa fick på sig och gjorde illa sig men tillslut så kom bussen iväg och körde en hållplats till för att där vänta på polis och ambulans, och alla blev förhörda av polisen och sånt och det tog jätte lång tid, och mitt i allt så börjar bussen spruta någonting som först alla trodde var bensin så då var vi tvungna att springa iväg ifall det skulle sprängas men det visades sig att vara spolarvätskan från när kille högg i bussen:S som sagt kaos var det och tillslut kom vi hem Jennie och jag var hemma vis sex när vi egentligen skulle varit hemma kvart över fyra:P

Igår var det ju Midsommardagen och då åkte jag och Becce ut till Vattholma och åkte till en tjej som Sanna och Jennie och dem redan var hos så där blev det förfest med massa roliga människor och sen vid typ halv elva gick vi mot Sommarfesten som var och det var något band som spelade och vi dansade och var i öltältet:) mysig och rolig kväll:) Jennie och jag blev sen hämtade av Jimmy så vi slapp åka buss också:)

Det var väll min Midsommar det:P hur har eran varit?

Här kommer lite bilder:)

Först från Öregrund:)



Jennie, Natta  och Jessica och någon som jag glömt namnet på(a)


Vackert:)


Becce och jag, Jennie är fotografen och knäpper underifrån haha:P


På bussflaket där vi röjde:P haha


Jag och Jessica:)


Haha posarna;)


Igen;)


Jag:)


haha luckan man kom upp ur:P var inte lätt ska jag säga:O


Jennie och jag:)


människor:P


Jennie och jag:)


Jennie<3


Påväg hem klockan sex på morgonen:P

Fler bilder kommer sen från igår i Vattholma:)

Puss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0