Måndag:)

Hejsan alla

Idag har jag sommarjobbat på Upk och faktiskt kom jag upp itid och var där typ fem i sju till och med:O haha och dagen gick bra, mycket städning och sånt eftersom det är dagridläger också så smutsar barnen ner rätt mycket:P Sen slutade jag där vid tre och då åkte jag direkt till Eke och fixade och red ut med Linnea(som gick i trean på våran skola) och hennes ponny som nu på sommaren står rätt nära vårt stall, och jag var lite sen som vanligt så tränsade direkt i hagen och Maritza har ju vilat några veckor nu och jag red första gången igår så jag hade tänkt att ha sadel om man säger så:P haha men det gick bra förutom att det första hon gör är typ att stegra och sen kasta sig framåt, haha och stanna var inte ens att tänka på för då studsade hon iväg direkt, älskade ponnyn<3 men trevlig ridtur i alla fall:)

Sen vid kl sex så hade vi i stallen "träff" och käkade tillsammans och vi skulle spela brännboll också men när vi skulle göra det så började det regna så vi skippade det men vi satt och pratade rätt länge i alla fall och det är ju alltid roligt:)

Men ha det bra gott folk så hörs vi:P haha

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0