Lördag:)

Hejsan alla söta:P

Igår var det skolavslutning och det var mys, efter den åkte vi hem till Emme och hade picknick:P efter några timmar åkte jag och Becce till Eke och fixade allt och så men när vi ska ta bussen till stan igen så kör alla bussar bara förbi och vi stog där i över en timme men sen liftade vi med någon byggjobbare som var den första bilen som stannade:P Tillslut var vi tillbaka hos Emme och vi gjorde oss iordning för kvällen och sen drog vi ner mot stan eller till Ekonomikum parken där det var typ tomt med folk så vi drog till Julles place och förfestade där och sen senare gick vi till Ekonomikum igen och nu var det lite drag där i alla fall och vi träffade massa vi kände eller jag i alla fall:P och sen vid 11 halv tolv typ så drog vi till Kalas och partade:) asroligt hade jag hela kvällen:) Tack alla för det:) Och Becce hoppas allt gick bra sen:/ :P

Kom hem runt två och då gick jag och la mig och vaknade inte förens kvart över elva idag:P hade ponnyridning med Jennie med 4h också och sen har jag varit i stallet också men mer har jag inte hunnit med idag:P

Bilder kommer:)











Ni får kolla resten av alla bilder på Facebook:)

Puss.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0