Jobbdag

Hejsan

Idag har jag jobbat på 4h hela dagen, ganska lugn dg men rätt mycket barn, satt i solen hela dagen men har lyckats bränna halva mig, snyggt att vara tvåfärgad verkligen-.- Sen efter jobbet åkte jag hem en snabbis och käkade lite sen till Maria och red med Jennie hon på Vera och jag på Herta, jätte mysig tur blev det:) Sen åkte jag till Eke och red älskling också och det gick också bra, galopperade första gången idag sen igångsättningen och det tyckte hon var mer än roligt haha:P busponny<3 och vet ni:O igår när jag skulle rida i ridhuset så var det en jätte stor orm där och när Maritza frustade så reste den sig upp och blev jätte arg och sen åkte den iväg hur snabbt som hellst där innen och jag fick panik och vi kom ut ur ridhuset på några sekunder:P haha så det fick bli uteritt då i stället:P

Igår kväll hade vi filmkväll här hemma och kollade på filmen Farsan, haha typ bästa filmen alltså jag garvade hela tiden, haha rekomenderas starkt till dem med bra humor:P

Nu ska jag bara läsa lite bloggar och sånt och sen blir det väl sängen för min del, ha det bra sålänge:)


Becce och jag sista veckan innan lovet:P

Puss.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha ofta en asstor orm :O Shit vad rädd jag hade vart :O:O

2010-06-29 @ 21:26:07
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0