Hoppning med Pegge:)

Igår efter skolan åkte jg först till Eke och fixade allt och skrittade ut en svängpå Maritza, duktiga ponnyn som jag saknat att rida såmycket<3 Sen hem och Linnea kom hit så gick vi och köpte godis och cola och sattochpratade ett tag tills Agge kom och hämtade oss och vi åkte med till Plenninge där Pegge står under sommaren nu:) Jag hoppade med honom och Linnea knäppte massa kort:) Tack Linnea:D Han kändes fin, har ju inte hoppat honom på ett tag och han tyckte det var jätte roligt, så kom tokigt några gånger men det löste han, men det är för att han gärna drar på rätt mycket mot hindrerna:P

Nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig för har hög feber och jätte ont i halsen:( somnade i soffan i Green Room innan jag kunde ta mig till bussen, hoppas jag är frisk imorgon, vill verkligen inte missa sista ridningen på Akka:/


Bus, bus och bus:P


Dressyr Pegge:P


Hopp:)


Landat:P




Fler bilder snart, måste gå och vila ett tag

Puss.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0