Vi kör ett till test:P

FAKTA:
Smeknamn: Jessie, Jesse
Födelsedag: 18 maj
Bor: uppsala
Arbete: flera:P


FAVORIT:
Färg: Rosa
Plats: hemma
Drog: no
Fordon: bil?
Film: Twilight tror jag
Djur: Häst
Affär: bikbok, Gina
Serie: hm
Café: å-rummet
Skor: mina


BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln?:
 ganska ofta, ja 
Gnälla?: säkert(a)
Skrika?: aa:P
Sova?: ja
Drömma mardrömmar?: nja ibland
Drömma sexdrömmar: ;)
Försöka vara annorlunda: ?
Klä dig i svart?: aa
Ha sex?: de ni
Hata folk?: haha
Lita på folk?: vissa


NÄR:
Åt du senast?:
 frukost
Läste du en bok senast?:  länge sen:O
Var du på konsert senast?: förra sommarn
Köpte du något senast?: förrgår
Kysste du någon senast?: helgen
Svor du senast?: igår tror jag:P
Sjöng du senast?: nyss;)
Klagade du senast?: vetjej
Är det sommar?: NU ÄR DE SOMMAR


VEM:
Saknar du?:
 min syster som har varit bortrest<3 och Johanna
Rörde dig sist?: Madde
Kysste dig sist?: säger inte vem:P
Gjorde dig riktigt glad senast?: Johanna
Fick du sms från senast?: Johanna


HAR DU:
För många vänner?:
 nepp
Tvångstankar?: väldigt många
Någon annan psykisk sjukdom?: 
Färgat håret?: jovisst
Brutit några ben?: nepp
Några piercings?: naveln, öronen
Egen dator?: nejdu
Gjort bort dig rejält?: vem har inte
Bra självförtroende?: ok
Kysst någon?: hehe
Haft sex: va nej(a)
Köpt kondomer?: nepp
Sagt jag älskar dig till någon idag?: nej
Varit kär?: inte direkt jag:S
Blivit kär i någon på nätet?: haha
Velat vara otrogen?: vadå velat?


HUR:
Går du?: normalt tror ja
Fördriver du tiden?: datorn är bra för de, stallet också:)
Mycket pengar har du?: 1,50
Tjänar du pengar?: aa
Ofta diskar du?: har en diskmaskin
Ofta städar du?: never typ
Ofta träffar du din familj?: ofta men inte nu på sommarn lika mycket:/
Mycket äter du?: MKT

tidsfördriv:P

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0