Torsdag:)

Hejsan

Sitter ute hos Frida igen nu, var nyss ut och mockade och ska snart ut och rida tänkte jag:)

Igår så åkte jag till stan på kvällen och mötte Becce, Natta och Louise och gick till stadsparken och satt och pratade och lyssnade på musik och sen träffade vi lite annat folk också, trevligt, Sen gick jag och Louise till Kalas ett tag vid halv ett typ för dem hade gratis inträde hela natten:) nice(y) stannade till två ungefär men sen gick vi tillbaka till dem andra igen och de, eller jag gick före Louise som var lite upptagen;) haha men kändes lite konstigt att gå ut i platta skor, jeansshorts och en t-shirt haha men det funkade:P roligt att dansa och träffa lite folk:P

Vid Fyra började vi gå hem mot Natta och hemfärden blev rätt annorlunda om man säger så:P haha men nice kväll i alla fall:D Jag och Becce sov över hos Natta och åkte hem idag iställetm går ju inga bussar på nätterna på en onsdag:P

Idag åkte jag och Johanna bussen till stan också och gjorde massa ärenden:P haha vuxenpoäng till oss:P Trevligt att få prata ut med henne igen också, har ju saknat henne ju:O


Jag och Louise igår:)

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0