Spårad men grym helg:P

Uppdatering av helgen + bilder:)

Fredag: Utgång med Johanna, åkte till henne och förade lite, sen ner mot stan, sjukt mycket människor på kalas men det var nice, träffade massa som vi kände, vi drog med Patrik och Alex men vi missade sista bussen så vi tog taxi till Mcdonalds vid fyra mackarna och käkade, haha och Johanna gjorde fetaste vurpan, hon hade först spillt ut två vatten och Pommes på golvet och skulle gå tillbaka och hämta det nya men då halkar hon omkull i det hon spillt ut, haha jag garvade typ ihjäl för hon flög verkligen och alla garvade men hjälpte henne upp i alla fall:P När vi drog igen så åkte en taxi förbi som redan var helt full men han fråga om vi ville med så vi fick sitta i knät och i bakluckan haha, skön taxichafför och dessutom fick vi åka gratis(y) Vi gick hem till Camilla som bor vid Brantan typ och röjde, stackarn skulle egentligen jobba dagen efter men hon struntade i det, så skön kväll/natt utan sömn sov kanske en två timmar, fyra stycken i sängen och två i soffan:P




haha jag och Johanna i en liten hög typ:P

Lördag: Kom hem vid elva tolv och åkte ut till Frida då och fixade stallet och de och duchade sen iväg till Johanan igen och förade med henne, på kvällen till Kalas igen och mycket folk ikväll igen, typ bara killar, kanske 10-15 tjejer på hela stället, men det stör ju inte oss direkt;) haha På kvällen drog vi med Patrik och Alex och följde med till Gunsta, hann med sista bussen då:P blev nästan slagsmål på bussen också, men jag ställde mig ivägen för dem vågar ju inte direkt slå en tjej, det var några utlänningar som satt och muckade men det lugnade sig för vi skulle ju gå av rätt snabbt, vi gick en aslång väg i spöregn och barfota för mina fötter dog av skorna typ, vi gick i skogen så och det var kallt och blött och kottar under fötterna:S haha men tillslut var vi framme och satt och drack och lyssnade på musik och pratade till kanske 6 eller nått och då satt vi på en film men jag däckade innan den ens hann börja typ:P haha vi vaknade typ halv ett och skulle ta bussen halv två men somnar ju självklart om och vi får skynda oss men missar bussen ändå-.- och bussen efter gick inte förens halv fyra så vi käkade på Gunstakrogen där och sen hem ett tag till Alex och väntade, så drog därifran halv fyra:)

På stan gick jag och Johanna till stationen och satteoss och käka bullar från Pressbyrån, satt där inne och typ frös ihjäl och folk glogge som jag vet inte vad där vi satt utan skor och kortkläder:P

När jag kom ut till Frida igen så åkte vi direkt och åkte ut till Malin och Jocke och grillade på landet, mysig men jag satt typ helt däckad och mådde inte speciellt bra men det var det värt, för en trevlig helg var det:)



Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0