Hot hot hot....

Galet varmt ute:O men jag älskar´t;)

Igår vart det utgång med Johanna, var där tills det stängde och sen efter gick vi till max och käka:P Johanna lyckades pruta så vi fick åka taxi hem för en 100:P bra jobbat haha. Men kvällen var rolig träffade Caroline Östling också så var ganska mycket med henne också=) Mycket dans och massa ont i fötterna:O träffade mycket roliga männsikor ja grym kväll helt enkelt:D

Dagens planer är typ sola och sen ikväll när det är svalare rida min älskling<3 blir nog vägen idag, finns typ inga ställen att rida på just nu:/

Men vi hörs och syns:P






HAHAHAHA den här bilden skickade Johanna till mig nyss tillsammans med massa andra pinsamma toa bilder:O haha men jadu vad pysslar jag med?



Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0