Fredag:)

God morgon alla söta:)

Vaknade för ett tag sen och har just ätit frukost, snart blir det ut till stallet och fixa allt och rida båda hästarna:) Igår när jag red Vera var hon typ helgalen och studsade och drog iväg som jag vet inte vad men hon är gullig ändå:) Red båda hästarna på grusvägen och det gcik bra, Marit lyssnade faktiskt ganska bra där igår hon brukar bara vilja dra men nu kunde man korta och länga utan att hon ville dra, sötponny<3 Idag har jag inte bestämt vart jag ska rida än, hmm får hitta på något:)

Igår på kvällen åkte jag in och mötte Becce, Jessica och Natta och vi satte oss i stadsparken och bara tog det lugnt och jag drack lite cider, bara mysigt på sommarn att sitta och prata, vi skule åkt till Fjällnora men vi orkade inte gå från bussen kom vi på, vi får ta det en annan dag bara:P Jag och Becce gick och köpte pommes på Max påväg till stationen och sen tog jag bussen 10 över 12 så vi ett var jag hemma ungefär, När jag cyklade från bussen som är kanske tre km så möter jag 4-5 vildsvin på vägen och jag fick typ panik:O dem skrek jätte högt och sprang ut på åkern sen, puh, tänk om dem attackerat mig:O fast tur att jag inte gick i alla fall:P

Ikväll ville jag åka till Power meet i västerås med Natta, Becce och Jessica men nu kollade jag bussarna och ser att inte det inte går-.- Men jag ska gå ut i alla fall med Linnea, Emme och Johanna:D hoppas på en grym kväll:P (utan shots för min del) (a)



Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0