Tisdag:)

God morgon:P
Ska snart åka till skolan, vi har ju studiedag idag men tänkte att jag kan göra lite rester i alla fall:) duktiga jag(a) Igår hade jag praktik i alla fall, inte jätte roligt men helt ok, haha Magdalena frågade om jag hade varit utomlans eller om jag varit på solarie öarna, haha och det är ju på det sista jag varit:P men bra att det syns i alla fall men jag har typ blivit beroende och solat flera dagar i rad:O men aja igår efter praktiken solade jag för ett tag-.- och sen till stallet och red Maritza<3 Ulla hjälpte mig massa i dressyren och det gick jätte bra:) Sen när jag kom hem duchade jag länge och sen blev det Paradise Hotel, det är roligt att kolla på och jag hejar lätt på Jackie:P Sen satt jag här ett tag också, gick och la mig typ halv ett, borde lägga mig tidigare så att man kanske är utvilad någongång;)

Men vi hörs och ses,

Puss.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg .D

2010-01-19 @ 08:11:14
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0