Rubrik:)

Åkte på 4h mötet vid ett, innan det solade jag ett tag och sen efter mötet blev det stallet, red först ut med sara, jag red Pegge då, vi red till oxkällan en stor hage med stockar i först galopperade vi ett varv och det var as mycket snö där och hästarna blev trötta av bara ett varv sen hoppade vi lite och sen raceade vi sista varvet och Pegge var grymt snabb:) har aldrig sett honom så tävlingsinriktad förut, as roligt var det och han var jätte pigg, han rids ju nästan aldrig ut av ägaren och när han väl får komma ut skrittar hon bara men han var duktig:P Sen red jag Maritza också:) hoppade lite studs och sen travhoppade lite också och hon var jätte duktig och bockade bara en gång idag dock en väldigt stor bock som jag var väldigt oförberedd på men lyckades hålla mig kvar i alla fall:P sötponny<3

Nu ska jag snart gå och sätta mig vi tvn ett tag men man lyckas ju alltid fastna här-.-


Dagens lilla dikt:P

-Kärlek är som folkrace, man startar för tidigt, kör för fort och bromsar för sent-

Puss.






Kommentarer
Postat av: sofia

Går det bra att rida ut? asså det är inte skare och så? ;P vill rida till sommarhagen nån dag så mamma får ta kort :)

2010-01-04 @ 22:27:37
URL: http://fluppiiie.wordpress.com
Postat av: jessica

ja det var ingen skare där idag i alla fall, det var typ nysnö:)

2010-01-04 @ 22:44:59
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0