Onsdag:)

Hej
Idag var det ridning på Akka och jag red Clinton, det gick inte jätte bra för jag kände inte att jag orkade så länge men de varv jag orkade rida ordentligt gick han bra:) Sen efter skolan gick jag och solade på Solpalatset en 16minutare bara, asskönt:P Känns nästan som att man är i Thailand eller nått:P (man kan ju få drömma) hehe. Sen åkte jag till stallet och red dressyr på Maritza, eller hade en bom framme också och hon gick bra i dag lite busig men fin<3 Nu sitter jag och kollar lite bloggar men ska kanske gå och sova snart så jag inte försover mig imorn igen:O (sov till 7,45 idag när min buss hade gått 7,40 så åkte 20 minuter försent:/) Inte ok:P

Hörs imorn,

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0