Onsdag:)

Hej
Idag var det Akka dag men blev ingen ridning för mig för vi hade lektion för varandra och då ska jag rida nästa gång för jag hade lektion idag:) Sen efter lunch pratade vi och redovisade om utbildningstrappan efter det skrev vi grönt kort prov även dem som redan har^^ Jag och Elin och Anna vart klara fort och hann ta in massa hästar, men jag lyckades bränna händerna för jag tog några busar:P Men Mitzie var värst men jag vill ju ta henne för jag gillar henne, hon är så gullig:P men hon typ drog och hoppa så mitt finger knakade till och det gör fortfarande ont-.- Sen när vi gick mot bussen stannade Eva och plockade upp oss och stjutsade oss till bussen och då fick vi en godisren(bild kommer så då förstår ni vad jag menar^^) Vi döpte den till Eva och den får bli våran insamlare av klassresepengarna:P haha, Igår efter skolan gick jag på stan och provade lite kläder som jag vill ha, knäppte lite bilder som ni ska få se:P Sen åkte jag till stallet och skrittade ut barbacka men kom vilse så det blev en lite längre tur än planerat;) Sen åkte jag och Jennie till Jälla och kollade på Louise Haaga träningarna och det är jätte bra övningar som man kan ta med sig och träna hemma också:)
Nu ska jag åka till stallet snart tänkte jag men först kommer lite bilder:)


Ljus gula mjukisar:P


Söta:P


Hello Kitty tröja:)


Jeansjacka:)


skjorta, skärp och beige leggings som var ganska fina:P


ROSA leggings/byxor som jag måste ha:P haha
(och jag vet att jag ser gravid ut på bilden men det får ni stå ut med;) )


En liten jacka:P


Hello Kitty igen:P

Och här kommer lite bilder från igår i stallet:)


Maritza igår<3
äter pinnar:P


Jag igår:P

Sist men inte minst....



Här har ni Eva som vi fick av Eva idag;) haha dock är den redan slut för den var full med godis innan^^


Eva äter lite godis:)

Ja nu har ni lite bilder att kommentera men vi hörs senare:)

Puss.







Kommentarer
Postat av: Louise

Åhhh massa bilder :D meee like....Den Hello Kitty tröjan var super fin, och bilderna på dig ocg Maritza ;D

2010-01-20 @ 16:54:19
URL: http://tsclouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjusiga kläder, kul med mycket bilder:P

2010-01-20 @ 21:55:16
Postat av: jossan

vart hittade du den blommiga skjortan? :)

2010-01-20 @ 22:07:17
URL: http://myrtle.blogg.se/
Postat av: linnea

alla kläder var asfina ju :D hahaha och eva var söt xD

2010-01-21 @ 10:59:23
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0