måndag:)

Hej
Kom nyss hem från tandläkaren, f*n va sur jag blir när jag är där i tid och då får jag sitta och vänta i en halvtimme innan det blir min tur i alla fall, då behöver de väl inte sätta en sån tid, liksom 8,40 på ett jullov, inte ok.
Aja det gick bra i alla fall hon visade mest hur jag skulle borsta tänderna och använda tandtråd, hon sa att jag inte var duktig på det-.-

Haha jag har kommit på att så fort jag varit hos tandläkaren så går jag och köper godis, liksom det sista hon säger innan man går är ät inte godis och bla bla, haha jag gillar ju inte när folk försöker bestämma över mig så det är väl därför bara för att trotsa:P så nu sitter jag här med en påse godis och ska snart äta frukost:)

Hörs later:)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha, De e bra vännen....... ;D

2010-01-04 @ 19:21:21
URL: http://tsclouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0