Måndag:)

Hej Har inte bloggati helgen pga att våran dator är paj:(
Men uppdaterar lite nu istället
I lördags jobbade jag först somvanligt och när jag kom hem solade jag ett tag:P och sen åkte jag till stallet och red ut barbacka i mörkret, det gick i alla fall bra och Maritza var duktig<3 På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt.

Igår jobbade jag och sen stallet och red, det var en som var och provred förmedryttare menvi ska inte ha henne och efter red jag och Maritza var fin<3

Nu sitter jag i skolan för jag harmycket attgöra så kände att det skulle varabättre att jobbahär en att ha praktik, så borde sätta igång och jobba nu:)

Men hörs kanske senare men ha förståelse för dålig uppdate men ska försöka blogga i skolan så mycket som möjligt:)

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0