Jag föredrar:)



Hårfärg?
naturligt blond
Ögonfärg? blå eller bruna tror jag:P
Näsa? spelar ingen roll ingen turknäsa i alla fall:P haha
Kroppstyp? normalsmal med muskliga armar;)



Godaste killparfym? Jean Paul luktar jätte gott men det finns många goda:)
Klädstil? spelar inte jätte stor roll men jag tycker det är hett när killar har mjukisar;)
Hårfrisyr? ruffsigt eller rakad
Bra med pengar? spelar ingen roll:) men vore ju bra om han har det:P


Tönten, normal eller badgay?
Badguy
Charmig eller omtänksam? charmig
Snygg eller söt? Snygg
Vacker men slår dig, eller helt OK men underbar personlighet? Ok men med underbar personlighet, Vem vill ha en som slår en, sånna killar borde inte få ha tjejer!!


Drömkill kändisen? Robert Pattinsson och Chad michael murray <3

(Snodde testet från Desireenilsson.blogg.se)


Ge mig honom tack;)


Aw så söt:)

Puss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0