Hello:)

Igår efter stallet, fixade jag mig snabbt och packade ihop lite grejer och tog bussen till Linnea där Julle, Stina och Emme och Bec var men Julle och Stina drog ungefär när jag kom:P Vi lagade lite mat eller ja Becce gjorde i alla fall, hon visste hur man skulle göra jagskulle försöka krydda lite men såg inte att det inte fanns små hål utan bara ett stort så det vart ttyp paprika krydda med köttbullar i stället för tvärtom;) Efter middan skulle även Emme och Bec gå och då kollade jag och Linnea på Patrik 1,5 jag hade inte sett den innan men det var jätte rolig:P men sjukt lång så vi gick och la oss när den var slut, och jag slocknade på en gång;) (a)

Nu har vi nyss vaknat och sitter och tjockar i oss godis och dricker läsk *tummen upp* haha glamouröst säger jag bara:P

Linnea sitter och dampar på tvn för den vill inte starta:O

Nu ska jag sno en duch av henne tänkte jag så jag blir lite fin (sitter just nu i pyjamas och smink sen igår:P) haha.


Snodde en gammal bild på Linnea från hennes bilder så gullig (a)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Becce

Bra med godis och läsk till frukost :P Riktigt nyttigt, haha :)

2010-01-15 @ 09:28:24
URL: http://becces.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahaha glammigt värre bruden ;D

2010-01-15 @ 12:17:30
URL: http://tsclouise.blogg.se/
Postat av: jessica

haha jag vet:P men det är för gott ju:P

2010-01-15 @ 20:50:49
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0