Fredag:)

Har inte blivit mycket bloggande alls på sista tiden men ni vet ju varför men skriver lite nu i alla fall:)
Sitter i skolan nu, börjar ju inte förens 12,15 men ha massa rester så är här tidigare. Igår var det bio med massa från klassen och såg Snabba cash jag tyckte den var bra men läskig jag typ gömde mig bakom Amanda emmellanåt eller ganska ofta faktiskt:O haha men Joel Kinnaman han är ju så het så ändå värt att kolla:) haha, Kom hem vid halv ett typ och gick och la mig då, orkade inte ducha då så fick gå upp tidigare och göra det imorse istället:P

I tisdags också hade jag första hoppträningen med Maritza för Maria och hon var duktig ponny<3

Nu ska jag försöka jobba lite men hörs senare:)



Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0