Dagen:)

Hej
Har nyss duchat och ätit ska väl sitta här ett tag nu, imorn börjar skolan igen, både roligt och jobbig, roligt att träffa alla och de men ändå jobbigt eftersom man måste gå upp tidigt och att man inte kan åka till stallet när det är ljust ute.

Idag är det verkligen svinkallt ute imorse när Jennie och jag klev av bussen vid Frida då visade hennes bil termometer -29,5 grader, förstå hur kallt det är:O

Vi var inne och fika först sen gick vi ut och åkte pulka, asroligt:) sen in igen och sjöng sing star medans vi värmde oss och efter det ut igen och åkte bil på åkern, först körde Henrik ett tag och sen Jennie, och sist men inte minst var det jag:P det är så himla roligt att sladda och gasa på och försöka ha lite koll också:P Jennie var typ livrädd när hon åkte med mig för när jag tappar lite koll så gasar jag i stället för att bromsa och då sladdar man ju bara ännu mer:P Men två gånger lyckades jag fastna i snödrivorna så Henrik fick hämta boxeringslinan-.- haha men det var i alla fall jätte roligt:)

vi tog en buss runt halv fem därifrån och åkte direkt till stallet, alltså typ alla stall är helt frysta i hela Uppsala, vi hade inte vatten eller nått,även fast vi har en stor fläkt men förhoppningsvis är det inte lika kallt imorgon:)

Bilder från dagen kommer här:)


Jag kör:)


Jennie visar sina skills:P


Madde var dock inte lika skillad, haha:)


Rallenalle:)


Jag och Madde, dock syns inte jag så bra:P


Jag var ju hyffsat skillad i alla fall:P

Kanske kommer lite fler bilder snart om min mobil vill sammarbeta-.-

Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0