1 januari 2010

Hej
Idag är det ju nytt år allt, lite tufft faktiskt:P
Igår åkte jag vid fyra tiden mot stan och mötte upp Julle, Stina och Elin och därifrån åkte vi vidare till Emme som inte bodde så långt därifrån där vi skulle äta, Becce var också där:) Vi hade tänkt att göra egen pizza men vi köpte färdig istället:P Senare åkte vi till Julle där vi parta lite och efter ett tag kom Pelle och sen också Linnea och Malin:) När klockan närmade sig tolv gick vi mot slottet och kollade på alla raketer men där var vi inte så länge, det var as kallt också och jag hade mina höga skor så jag fick jätte ont i fötterna när vi gick:O haha. Vi gick tillbaka Till Julle sen och fortsatte ett tag till sen åkte några hem men jag tror inte vi somnade före fyra men ändå vaknade jag sju och det gjorde dem andra också så vi gick upp. Var hemma halv tio ungefär och nu har jag hunnit sova några timmar till och dessutom ätit ett nyttig frukost:P haha chokladpudding med grädde och drack läsk till det:)haha jag vet att jag är tjockis:P Nu sitter jag här och ska snart äta lite lunch men mår inte så bra idag:/ jobbigt. Trodde inte jag hade druckit så mycket men jag kanske gjorde det ändå:P då får jag ju skylla mig själv;)

Men hoppas att bilder kommer inom kort,

Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att du vill vara med :D allt bra ikväll?

2010-01-01 @ 21:15:29
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0