09

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - bra:)
Bättre än förra året? - ja det tror jag
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - sommaren:)
Har du flyttat under år nollnio? - nope
Har du hittat en ny låt som du älskar? - många:P
vilken? - flera
Har du kysst en främling? - ja

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - jadu
Har du varit kär? - Hmm
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - japp:)
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej:P

SORG&HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - nej det hoppas jag inte
Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon med knytnäven? - kanske(a)
Varit i slagsmål? - Ne

PESONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - ja flera
Isåfall vad? - kan inte skriva det här:P
Har du skämt ut dig? – haha jo det lyckas jag med ganska ofta:P
Har du ljugit för en vän? - mm
Har du varit ute en hel natt? – ja
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja

SKOLAN&FRITIDEN.
Har någon varit elak mot dig i skolan? - haha inte seriöst tror jag:P
Hatar du ngn på din skola? - nej inte hata bara tycka illa om:P haha
Har du gjort något framsteg? - ja det får jag väl hoppas;)
Haft alla rätt på ett prov? – haha nej(a)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - ja
Har du förlorat en vän? - jo
Har du haft en relation med en vän? - nejdå

ALKOHOL.
Druckit sprit? - japp^^
Gjort bort dig när du har varit onykter? - ja
Varit full? - ja
Däckat? - mm
Spytt? - Ja

Lite tidsfördriv:P



Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0