Uppdatering för helgen:D

Fredagen började med jobb på 4h, slutade vid halv fem och fick med mig lönen också:D Åkte till stallet och fixae men red inte, Sen hem och ducha och fixa mig och åkte sen hem till Julle där också Isse och Sophie var och så gick vi och köpte mat vid pizzerian och sen hem och förfesta:D runt nio åkte vi mot stan och gick till Kalas, typ inge folk ibörjan eftersom vi kom tidigt men sen vart det rätt mycket folk:P Jag hade en rolig kväll och åkte hem vid halv tre men smart som jag är glömde jag att bussarna slutat gå då så jag satte mig vid busshållplatsen och glodde men sen kom det en kille och fråga om jag ville åka me i taxin så jag fick gratis taxi resa hem:D Gick och la mig runt halv fem och skulle upp sju för att ha utsläpp i stallet, funderade skarpt på att inte gå och lägga mig alls men sängen lockade för mycket:P Gjore av med typ halva lönen på drinkar-.- inte bra alls.

På lördagen vaknae jag och mådde skit, gick upp och åkte till stallet bytte täcken och tog ut alla hästar, tog jätte lång ti och jag mådde asilla så när jag var klar la jag mig och vila på stallbänken, haha. Sen åkte vi och hämta spån ute hos Fria och då fick jag skjuts hem därifrån sen och då åkte jag och Frida och köpte hamburgare på Mcdonalds, haha bakismat, javisst;P

Sen hem och börja fixa mig igen för på kvällen var det 18-års fest hos Emme, så var där runt sju, asroligt att många kom och tack för en jätte rolig kväll/natt<3 lite spårar kanske men asroligt:D sov över där och var kvar fram till lunch idag, måde inte bra alls när jag vaknade idag heller och det verkade ingen av oss som var där göra heller;) Tog bussen till stan men min buss hem gick inte fören 20 minuter därifrån så jag gick till Max och köpte en hamburgare, haha(typ det ända jag ätit i helgen)

Nu har jag just kollat på Ponnyakuten och har duchat, imorgon är det praktik, inte jätte taggad direkt men aja kanske blir roligt *tummen upp* Idag red jag dressyr på Maritza och hon var jätte fin men jätte taggad, direkt när man kortar tyglarna hoppar hon och stegrar och vill bara springa, haha sötponny<3

Hörs kanske senare:P



Puss.




Kommentarer
Postat av: Emme

Det var GRYMT kul:P

2010-03-02 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0