Tisdag kväll:)

Hello
Ska snart gå och lägga mig, annars blir jag en trötter imorn-.-
Idag hade vi först hästens utbildning på Akka, ridning idag och jag fick Charlie:) Jag trivs bra med honom lite min typ av häst:P Sen tillbaka till skolan och åt lunch, sen hade vi genomgång av projektet och sen matteprov, usch och fy på det jag svarade inte på någonting men jag ska hinna plugga innan omprovet så att jag klarar det:)
Var kvar ett tag i skolan sen men et vart inte mycket jobb då inte:P då kollade vi in en snygg kille istället;) haha. Becce åkte samma buss som mig hem och påvägen till bussen fick vi gratis semlor:D det är ju Semmeldagen idag:) Åkte till stallet nästan direkt och fixade och red ut barbacka i mörkret, men det gick bra, Maritza var duktig liten häst<3

Juste igår piercade jag naveln också för er som inte redan visste det:P

Vi hörs.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0