Tisdag kväll:)

Ska snart gå och lägga mig, jobbar ju imorgon-.- en massa högjudda barn som springer och skriker:P men det kan vara roande det med^^
Red min bebis ute i snön i dag också, det blåste ganska mycket och hon var halvgalen idag, men kanske hade hon träningsverk sen igår för det var bara när det var djup snö som hon stegra, bocka och skenade iväg-.- busponny<3 och hon gjorde sånna hopp som gymkhanaponnyn i Ponnyakuten gör, stegra och sen kasta sig frammåt så att man typ flyger bak^^haha aja kvar satt jag och hem kom vi och emellanåt var hon jätte fin och travade i fin låg form, red ute på åkern och red genom skogen hem:)

Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket mer än att duchat och suttit här, typiskt mig..

Men vi hörs,

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0