Söndag:)

Hej
Har precis ätit och kollar lite på tv, har inte ens varit i stallet än men tänkte åka direkt efter Ponnyakuten:P Men Maritza ska vila idag så det tar nog inte jätte lång tid tror jag.
Idag har jag jobbat som vanligt och det gick bra tog 12 bussen hem idag också så det var skönt:)

Kollade nyss på värlscupen i hoppning och då fick jag rea på att Okidoki (som alla vet att det är min favorit) har flyttat från Albert Zoer till José Larocca:/ alltså Albert och Okidoki passade ju bäst ihop ju:) Åhh vart ledsen ju men hoppas man får se Okidoki mer på tv i alla fall, söta hästen:)

Och den som vann Marcus Ehning vann med bara en hundradel snabbare än tvåan, helt sjukt, det har jag aldrig sett innan att det var sån liten tids skillnad:P

Men nu ska jag läsa lite andra bloggar innan Ponnyakuten börjar men skriver nog igen när jag kommer hem från stallet:)


Dem är en klass för sig<3

Puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0